مایکروسافت اعلام کرد هدف گذاری پروگرام ی ایرباند، همراهی ۴۰ میلیون نفر به شبکه ی جهانی اینترنت تا ژوئیه سال ۲۰۲۲ است. این برنامه که سال ۲۰۱۷ با هدف اتصال افراد بیشتر درون ایالات متحده راه اندازی شد، به سمت مناطقی از آمریکای لاتین و مناطق جنوبی صحرای بزرگ آفریقا فراخ خواهد شد.

تو حال فراهم مایکروسافت درون ایالات متحده از TVWS (طیف فرکانس های بلااستفاده ی رادیو تلویزیونی) روی فرکانس ۶۰۰ مگاهرتز برای همراهی ۳ میلیون شهروند این قلمرو به شبکه ی اینترنت کاربرد می کند.



مایکروسافت برای رسیدن به هدف جدیدش در سطح بین المللی باید علاوه به خشکی امدن TVWS از فناوری های نوآورانه ی جدید هم استفاده کند. این شرکت تصمیم دارد برای بررسی نیازهای دقیق هر منطقه، با همکاری های محلی همکاری کند. مایکروسافت همچنین می خواهد با بخت های محلی بخاطر برطرف کردن ویژگی های نظارتی پهلو فناوری های موجود داخل آن مناطق هم مذاکره کند. این شرکت نیاز دارد با ISPهای محلی بخاطر خلق کردن بستر اینترنتی لازم انبازی داشته باشد.

مایکروسافت با مباهات از موفقیت هایش در طرح های گسترش بین المللی اینترنت گزارش داده؛ برای مثل این شرکت در کلمبیا پروژه ای با کمک فناوری TVWS اسلوب اندازی کرده که ۲ مدرسه و ۵ مزرعه را به شبکه ی اینترنت هموار کرده است. این شریک نیز به عرضه دهنده های اینترنت درون کلمبیا دستیار کرده تا دسترسی ۶ میلیون نفر از شهروندان این کشور به اینترنت را میسر کنند.

مایکروسافت همچنین مظفر شد تو غنا، محدودیت های نظارتی دولت روی فناوری TVWS را برطرف کند. این کار دسترسی ۸۰۰ هزار نفر اهالی غنا بوسیله اینترنت را میسر خواهد کرد.مقاله های مرتبط:تا فرجام سال ۲۰۱۸، ۵۱ درصد از جمعیت جبر زمین به اینترنت متصل خواهند بودآینده اینترنت و گذار از امواج الکترومغناطیس بوسیله پرتوهای نوری

مایکروسافت تنها شرکتی ازاله که روی اتصال جهانی به شبکه ی اینترنت تمرکز کرده است. گوگل با طرح یک میلیارد کاربر بعدی» می خواهد افراد بیشتری را در سطح جهان به اینترنت متصل نرم. فیسبوک هم تمام نیروی خود را بوسیله امر بسته تا بتواند افراد بیشتری را تو سطح دنیا بوسیله اینترنت همواره یواش.

سبب ی این شرکت ها برای چنین سرمایه گذاری هایی م سهل است؛ هر کاربر جدید اینترنت در هر کجای دنیا، یک مشتری بالقوه برای همه ی این همدستی ها به شمار می رود.بیشتر بخوانید:ویندوز 10 با پردازنده مبتنی به خشکی امدن آرم؛ مراد چه تجربه ای را داشته باشیم؟چرا مایکروسافت برای دوئو از اصطلاح گوشی هوشمند استفاده نمی کند؟آیا سرفیس دوئو مایکروسافت از دوربین پشتی روزی خواهد برد؟جزئیات پردازنده های جدید مایکروسافت که با شرکت AMD و کوالکام ساخته شدندویندوز 10 ایکس منو استارت جدیدی دارد

برنامه مایکروسافت برای پیوند مردم مناطق فقیرنشین جهان به اینترنت

کاشت خاطرات تقلبی در مغز پرندگان انگیزه تغییر لحن آوازشان شد

سیر بوسیله عراق برای اربعین با خودرو شخصی چقدر هزینه دارد؟

اینترنت ,های ,مایکروسافت ,ی ,کند ,شرکت ,شبکه ی ,به شبکه ,این شرکت ,به اینترنت ,ی اینترنت ,درون ایالات متحده

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

آموزش کسب درآمد اینترنتی گروه آینه و دکوراسیون زجاجی اعتبار سنجی sargarmi13 زندگی سالم مجله عمومی آمونیوم دی کرومات تابان چهر | مجله زیبایی لب خاموش نمودار دل پرسخن است کلابی